Технічні питання:
+380955690968
+380688223511
+380731532095
Юридичні питання:
+380935036545

Навчання абонентів

Ми дуже зацікавлені у підвищенні освіченості абонентів у сфері ІТ чи комп'ютерних мереж. Якщо заглянути на нашу фейсбук-сторінку, то можна побачити там багато інших дописів, окрім повідомлень про заплановані профілактичні роботи десь на магістралях чи про те, що у когось пропав інтернет із-за невчасно зробленої проплати. У групі також є багато дописів про інформаційну гігієну, принципи безпечного користування інтернетом, огляди операційних систем на базі ядра Linux, як надійної альтернативи ломаним Windows, термін підтримки яких сплив, та багато іншого. Можливо хтось скаже:

Я плачу вам гроші, от і робіть мені добре, а не починаєте парити різну туфту.

Воно то так, але освічений абонент - озброєний абонент, що економить кошти своїми знаннями. Доволі поширеною практикою у більшості колег по цеху є взяття платні за кожен виїзд спеціалістів на ліквідацію проблеми, якщо проблема сталася з "вини" абонента. На практиці маємо статистику, що переважна більшість виїздів - це не увімкнене в розетку обладнання, не увімкнений WiFi на телефоні, необхідність перепідключити телефон до WiFi, необхідність підключити до WiFi телевізор чи ноутбук, неправильно чи не туди підключені кабелі і таке інше.

Схожа статистика певно має місце не тільки у нас. Тобто, переважна більшість виїздів кваліфікується, як "вина" абонента. Саме тому ми намагаємося вирішувати проблеми в телефонному режимі або через інтернет (месенджери, фейсбук). Таким чином, абонент вчиться діагностувати (знаходити причини) та ліквідовувати деякі проблеми. Невідомо як в подальшому складеться життя. Можливо абонент піде від нас до іншого провайдера. Таке не виключено, бо в житті є проблеми "не технічної природи". Але він вже буде обізнаний і не дозволить комусь заробляти на собі easy money (легкі гроші).

Окремо варто згадати про безпечне використання комп'ютера та безпечне відвідування інтернету. Навіть базові знання в таких питаннях дійсно економить абоненту гроші, бо ніякий провайдер ніякими трюками повністю не захистить абонента від фішингу чи інфікування вірусами, якщо абонент буде поводитися нерозумно. Як результат, шахраї крадуть у людей доступ до кредитних карт і знімають звідти гроші.