Технічні питання:
+380955690968
+380688223511
+380731532095
Юридичні питання:
+380935036545

Зони відповідальності

Декілька прикладів для розуміння того, що мається на увазі. Якщо абонент хоче провести в будинку мідні кабелі, щоб подати інтернет на всі свої пристрої, то це точно знаходиться поза межами того, що називається "послуга доступу в інтернет" і поза межами нашої зони відповідальності, як постачальника інтернету до будинку абонента.

Буває абонент очікує, що його старий ноутбук чи комп'ютер з ломаним Windows та купою вірусів на борту, раптово почне літати інтернетом зі швидкістю гепарда просто тому, що він підключений до швидкого та надійного оптичного інтернету. Так не буває і проблема ця точно поза межами нашої зони відповідальності. В такому випадку допоможе купівля більш потужного та більш сучасного пристрою і встановлення на нього ліцензійного (придбаного чи безкоштовного) програмного забезпечення.

Був випадок, коли абоненти не могли відкрити ті чи інші сайти. Потім виявилося, що проблема була у заміні кореневого сертифікату конторою, яка їх виробляє. А ті сертифікати потрібні для доступу до сайтів. Користувачі ліцензійного програмного забезпечення отримали оновлення з новими сертифікатами. А от користувачі старих Windows не отримали, бо Microsoft принипив випускати оновлення. Це дуже спрощений опис проблеми програмного забезпечення на обладнанні абонента. І хоча вона має рішення, але лежить далеко поза межами нашої зони відповідальності.